În perioada 15 – 18 martie la Moldexpo s-a desfăşurat expoziţia tradiţională de tehnică agricolă. Chiar dacă versiunea de primăvară Moldagrotech e mai modestă decât cea de toamnă, cele trei zile expoziţionale au fost o ocazie excelentă de a comunica cu clienţii companiei.
La standul companiei clienţii au vorbit despre provocările acestui an şi şi-au împărtăşit planurile lor. Managerii Agromester HD, la rândul lor, au demonstrat ultimele oferte ale companiei. Principalul subiect de interes al clienţilor la standul Agromester HD rămâne a fi seria M de tractoare John Deere, fabricate în Germania. Avantajul menţinerii în top a seriei M John Deere rezidă în producătorul german şi preţul competitiv în segmentul premium. Pentru prima dată în Moldova a fost prezentat modelul 6195M, care imediat şi-a găsit cumpărătorul.
La standul companiei, clienţii s-au familiarizat cu un produs absolut nou de lucrare precisă a solului – antena AMS de generaţia a doua, receptorul Starfire 6000. La compartimentul agregate pentru semănat a fost prezentată o semănătoare pentru culturi prăşitoare de la producătorul Italian Matermacc MS 4100 6 (una din ele fiind vândută).
Managerii HD Agromester au povestit despre dezvoltarea reţelei de centre dealer ale companiei. Reamintim că Agromester HD a depus eforturi susţinute pentru a fi mai aproape de clienţi, deschizând în anul trecut un centru dealer la Bălţi, care deserveşte regiunea de nord. Următorul punct al agendei este deschiderea unui centru similar la Comrat. Reducerea distanţei şi timpului de întreţinere a tehnicii este una din principalele probleme ale fermierilor. Prin urmare, noile standarde de service în condiţiile dezvoltării reţelei regionale ar putea să bucure proprietarii de tractoare John Deere din sud exact la fel ca şi fermierii din zona de nord, care mai bine de un an beneficiază de toate avantajele proximităţii centrului dealer. Fără îndoială, accesibilitatea regională sporită este un argument strategic suplimentar în favoarea alegerii John Deere.