John Deere a dezvoltat conceptul de Green on Green pentru a promova produsele și serviciile pe teritoriul țărilor CSI. Este o piață vastă, cu țările cu agricultura dezvoltata. Și John Deere are ceva de oferit pentru acesta piață largă, deoarece compania este pe cale de inovare și în continuă evoluție.
Pentru piata CSI John Deere s-a pregatit bine. Compania ofera o linie completa de echipamente agricole, cu furnizarea în continuare a serviciului de garantie și postgaranție. De asemenea, nou concept conectează mașini agricole autopropulsate și remorcate. John Deere avansează în CSI și software pentru gestionarea masini agricole: programe FarmSight, JDLink și GoHarvest, care ajuta la administrarea mașini agricole.
Pentru promovarea produselor mai de succes John Deere semnează acorduri de parteneriat cu alte companii: Grégoire-Besson, DeereBauer, BASF. Mare atenție este acordată relațiilor cu dealerii. Alexander Olson, director de proiect Green on Green, a formulat ideea că promovarea tehnologiilor noi pe piețele CSI este posibilă doar prin contact apropiat cu dealerii. Împreună cu ei, compania intentioneaza, de asemenea, organizarea «Zilelor da camp» regulare afișează. Acesta este un alt concept de programa Green on Green, deoarece este dificil de a convinge un client sa cumpere, de exemplu, un tractor, fără a prezenta cum acesta lucreaza in camp.
Aceste activități de popularizarea mașinilor agricole sunt organizate periodic în Moldova de Agromester HD - dealer oficial de John Deere MD. "Zile de camp" sunt organizate de mai multe ori pe an. La aceste evenimente fermierii moldoveni pot evalua tehnica agricola: pluguri John Deere, tractoare, combine și alte echipamente.