Potrivit agentiei de consultanta Interbrand, corporatia John Deere este clasata pe locul 83 în lista celor mai bune 100 branduri la nivel mondial. Agentia de consultanta Interbrand analizeaza beneficiile pe care marca le aduce anumitor clienți – de la satisfacerea așteptărilor consumatorilor, pina la creșterea totala a valorii economice.
Astfel, valoarea estimată a brandului John Deere constituie în prezent 5,2 miliarde dolari SUA. Anul trecut, valoarea brandului John Deere constituia 5,1 miliarde dolari SUA.
"Creșterea valoarii de apreciere a brandului - este o noutate bună, având în vedere situația economică actuală, - a confirmat Lani Lorenz Fry, șeful departamentului de dezvoltare a brandului, al arhivei și a muzeului John Deere. Comparativ cu anul trecut, mai mult de 30% dintre companiile din lista nu au reușit să păstreze valoarea de apreciere a brandului la același nivel. Creșterea aprecierii globale John Deere demonstreaza angajamentul nostru continuu de consolidare a brandului."